2012. március 5., hétfő

Konyhai dilemma

Konyhakiállításon jártam a hétvégén.
Volt pár bemutató is, én a Bamixnál ragadtam le.LinkAnnyira belelkesültem, hogy ha lett volna 10000 pénz nálam (szerencsére nem :), azonnal lefoglalóztam volna.
Tényleg szuper, seperc alatt elkészül vele miden, elmosogatja saját magát, 10 év garancia.
Van valakinek tapasztalata rúdmixerrel?
Erről csak annyit mondtak, hogy 18000-res a fordulatszáma.
Néztem 1-2 rúdmixet, ott csak a motorteljesítmény van megadva, így nincs összehasonlítási alapom, hogy ez most milyen a 300 watthoz képest pl.

na a lényeget meg kihagytam: akciósan 60-73000 Ft-ba kerültek a különböző modellek :)
megnéztem a német ebayt, ott 34000+pk-ért láttam újat és ha belelendülnék a keresésbe biztos találnék olcsóbbat is.
(és én, aki mindenből megkeresi a legolcsóbbat, ott el se gondolkoztam ezen, érdekes)

Másik: reggel kibontottam egy salátamixet (Magyar termék) és rá volt írva, hogy már ne mossam meg mert értékes vitaminokat vesztek vele?
Józa paraszti ésszel végigondolva a vitamin szerintem nem a saláta külsején található, így én biza lemostam, élve a gyanúperrel hogy valami rárakott anyagot tartalmaz, ami biztos mesterséges ezért nincs rá szüksége a szervezetemnek.

5 megjegyzés:

  1. Most, hogy tudom, hogy a mosással értékes vitaminokat veszítek, nem fogom többet elhessegetni a legyet, ha rá akar szállni a sültkrumplimra.

    VálaszTörlés
  2. Hello, thanks for visiting me. Steffy from Italy

    VálaszTörlés
  3. Hello Inga ....

    How nice you visite my blog ....

    Greatings from Holland ...

    Gerd@

    VálaszTörlés
  4. Gratulerer, du er vinner av min give away:)
    Send meg din postadresse, så får du pakke i posten snart;)

    Klem Janne:))

    VálaszTörlés
  5. Hi! Thanks for joining my candy :)

    VálaszTörlés