2012. február 21., kedd

Polószőnyeg, nyuszipajtás, fonalbeszerzés

Hozok képet a polószőnyegről. 9 poló ment bele :)
Kb 5x visszabontottam, mert először nagyon pöndörödött, azt hittem túl szorosan csinálom, pöndörödött a laza is, váltottam 10-esről 15-ös tűre, még mindig. Ekkor a sarkonkénti 3 szem szaporítást lecsökkentettem 2-re, a végén becsúsztattam néha 3-at, mert most meg ellenkezőleg pöndörödik, néhol több szaporítás elfért volna benne, de már nincs kedvem sakkozni vele, a funkcióját betölti.
Ha szerzek még polót alapanyagnak abból üléshuzatot csinálok az autóba.
Ha neked is van kedves olvasóm kidobásra ítélt polód, szívesen fogadom.


Marinától pedig megérkezett a várva várt nyuszi, nagyon édes :)
Majd egy hónapot utazott Oroszországból.
Marina egyébként Magyarországon született, kicsi a világ.


Bár fő beszerzőhelyem fonalból a Barka, néha elcsábulok más piacok felé is :)
Ezeket a szépségeket Sandrától rendeltem, bár átesetek vámkezelésen, így is jó áron voltak a Valentin-napi akcióban.

5 megjegyzés:

  1. Én takarításhoz fogom be a kidobásra ítélt pólókat, de ez se rossz ötlet! Majd a használat során abbahagyja a pöndörödést!
    A kislányod nagyon aranyos, biztos imádja az új nyuszit!
    A fonalak csodásak, kíváncsian várom mi lesz belőlük :))

    VálaszTörlés
  2. Hallo Inga,
    vielen Dank für Deinen lieben Kommentar auf unserem Blog.
    Liebe Grüße
    Heike & Henry

    VálaszTörlés
  3. Szia Inga! Nagyon jó ötlet ez a pólószőnyeg! ^^
    Találsz nálam egy díjat, amelyet szeretettel át szeretnék nyújtani:
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2012/02/versatile-blogger-dij.html
    Isa

    VálaszTörlés
  4. Hello:)
    Tank you for your nice comment...and that you want too joine my giveaway:))
    Hope too see you again...have a nice weekend:))

    VálaszTörlés
  5. piękny blog i śliczne dzieciaczki.pozdrawiam.szkoda że nie masz włączonego Translatora.buziaki

    VálaszTörlés